Fragt fra kun 35 kr. Fri fragt fra 599 kr.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Virksomhed: Buddhist ApS, cvr: 43329227
Omtales som Buddhist.dk i handelsaftalen

Buddhist ApS
Frydenlund 3M
7120 Vejle Ø
Tlf: 42400935
Email: mail@buddhist.dk

Cvr: 43329227

BETALING
Buddhist.dk modtager betaling med Visa/Dankort, Mastercard, og MobilePay. Betalingen trækkes først fra din konto, når varen afsendes. Alle beløb er angivet i DKK (danske kroner) og inkluderer moms.

LEVERING
Vi stræber efter at levere inden for 1 til 3 hverdage. Hvis du bestiller efter kl. 08:00, regnes den følgende hverdag som den første i leveringstiden. Vi benytter GLS og Post Nord til pakkeshops. Vi benytter GLS til hjemmelevering.

Vi leverer kun i Danmark

Vi bestræber os på at levere inden for 1 til 3 hverdage, men levering kan tage en ekstra dag på grund af weekender, helligdage eller uforudsete forsinkelser hos fragtfirmaet. Ved højtider som jul og Black Friday kan der forekomme en ekstra forsendelsestid på 1 til 2 dage.

Den erhvervsdrivende er ansvarlig for eventuelle skader på varerne, fra de afsendes, til kortholderen modtager dem.

Fragtpriser
Fragt til pakkeshop er 35 kr. Fragt til privat adresse er 59 kr. Der er gratis fragt til pakkeshop når du køber for minimum 599 kr.

Reklamationsret
Der tilbydes 2 års reklamationsret i overensstemmelse med købeloven. Reklamationsretten dækker fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan vælge mellem reparation, ombytning, refundering eller prisnedslag, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen dækker ikke fejl eller skader forvoldt ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Reklamation skal anmeldes inden for “rimelig tid” efter opdagelsen af manglen/fejlen. Buddhist.dk vil dække omkostningerne ved returnering i et rimeligt omfang. Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Vi modtager ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion
Eventuel refusion overføres til den konto, du har foretaget købet fra.

Returret
Der tilbydes 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag:
– Du modtager ordren.
– Du får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en ordre med flere varer, der leveres enkeltvis eller i flere omgange.
– Du får det sidste parti eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om levering af varer i flere partier/dele.
– Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Returneringsomkostninger er dit ansvar.

Fortrydelse skal anmeldes senest 14 dage efter modtagelse, og varerne skal returneres senest 14 dage efter meddelelsen om fortrydelse. Meddelelsen skal sendes pr. mail til mail@buddhist.dk og tydeligt angive ønsket om at benytte fortrydelsesretten. Ved returnering sendes varerne til:

Buddhist ApS
Frydenlund 3M
7120 Vejle Ø

Fortrydelse kan ikke gøres gældende ved blot at nægte modtagelse af varen.

Du vælger fragtløsning efter eget valg, dog skal pakken sendes til virksomhedens adresse og ikke til en pakkeshop. Vi anbefaler at sende med Track and Trace nummer for sporingsmuligheder. Hvis du vælger brev som fragtmetode, er det på eget ansvar, at pakken når frem.

Delvis returnering af ordrer

Hvis du vælger at returnere en del af din ordre og beholder nogle af produkterne, refunderes fragtomkostningerne ikke. Fragtomkostningerne refunderes kun i tilfælde, hvor hele ordren returneres. Ved delvis returnering refunderes kun prisen for de returnerede varer.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er ikke omfattet af fortrydelsesretten:
– Varer, der er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
– Forseglede varer, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke kan returneres, hvis forseglingen er brudt efter levering.
– Varer, der på grund af deres karakter bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Varer, hvor plomberingen er brudt.
– Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke, og hvor forbrugeren har anerkendt, at fortrydelsesretten bortfalder ved fuldførelsen af tjenesteydelsen.
– Levering af digitalt indhold, der ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten bortfalder ved fuldførelsen.
– Aviser, tidsskrifter eller magasiner, undtagen abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
– Aftaler indgået på offentlige auktioner.
– Varer, der hurtigt forringes eller forældes.

Returnering
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du bærer de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Varen skal emballeres forsvarligt, og du skal sende en e-mail, hvor du gør brug af din fortrydelsesret. Du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet indtil modtagelsen af returvarerne. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Tilbagebetaling af fragt

Ved returnering af produkter tilbagebetaler vi produktets købspris samt den billigste leveringsmulighed, som var tilgængelig på købstidspunktet. Hvis kunden har valgt en dyrere fragtmulighed, såsom hjemmelevering, refunderes kun prisen for den billigste standardlevering til pakkeshop, selvom den dyrere fragt blev valgt. Kunden er ansvarlig for eventuelle returfragtomkostninger, medmindre andet er aftalt.

Uafhentede pakker
Ved uafhentede pakker pålægges et gebyr ved efterfølgende fortrydelse. Pakken kan gensendes mod betaling af fragt og et gebyr på 65 kr. Uanset ordrens beløb skal der betales fragt

Forbehold for fejl

Der tages forbehold for fejl i tekst og pris